Beyond Good & Evil 2

2009.05.09. 17:36

A Beyond Good & Evil második részéről a 2008-as bejelentés óta szinte semmi hír... Most kaptunk egy videót ami furcsa módon először egy francia rajongói oldalon bukkant fel. Lehet hogy csak egy Jade-fanatikus csoport munkája, de sok ezren remélik hogy ez igaz, és valójában a játékból való. (A videót nagyban nézzétek meg mert eléggé lekicsinyítettem)

Én is ezek közt vagyok, sőt az első résznek is annyira megszállotja vagyok még mindíg, hogy 2005 óta legalább 80-szorra viszem végig és még mindíg nagyon élvezem... Még egy darab tesztet sem írtam róla, bár meglehet, hogy a következő post az első részről fog szólni a PGO-s blogomban. Szóval várom a második részből a képeket, videókat és főleg a játékot. Ki tudja, lehet hogy még nyáron a semmiből egyszercsak a boltokban találjuk? Remélhetőleg így lesz, persze csak és kizárólag akkor hogyha már teljes egészében 100%-ból legalább 95%-ot tudunk majd rá adni!

A bejegyzés trackback címe:

https://scott.blog.hu/api/trackback/id/tr291111734

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása