Már régen nem írtam semmit ebbe a blogomba, mivel nem jutott eszembe semmi... Viszont a mostani nagy hír: két hét és vége a sulis időszaknak! Sokak örülnek hogy már csak két hét van hátra, de szerintem ez a két hét megy el a leglassabban. Én még jobban örülök, mert nekem már csak a jövő hét van és még egy hétfő, mert én utána már megyek nyaralni, és elengedtek a suliból! Ez az év szerintem igen hamar elment... Szinte még csak most volt karácsony! Na mindegy... Szép volt nem volt olyan jó a tanulás miatt és vége is lett! Az elkeserítő csak az hogy sokaknak az egész két és fél hónap múlva kezdődik előről, de erre nem is szabad gondolni mivel nemsoká itt van a szabadság! Csak röviden annyit hogy a bizim szerintem jó lesz, majd beszámolok róla ha többet tudok... A nyári szünetben inkább élményeimről fogok írni mivel sokat leszek lent agárdon rokonoknál! Ott nincsen net, de majd sokszor hazajövök beszámolni mindennapjaimból, nomeg persze pár játékról is! Végére annyit: Jó bizonyítványt, és kellemes nyarat kívánok mindenkinek, még ha egy kicsit korai is!

Pár bejegyzéssel bővült a pgo-s blogom, nézzétek meg azokat is: www.pcguru.hu/pcguru/blog/scott/

A bejegyzés trackback címe:

https://scott.blog.hu/api/trackback/id/tr41151632

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása