Twilight - Alkonyat

2009.06.01. 10:59

Már a moziban is láttam a filmet angolul és felirattal, de tegnap egy barátomnál meg tudtam nézni magyar szinkronnal. Nem vagyok nagy rajongója a filmnek annak ellenére hogy tetszett, de amit biztosan tudok az az hogy a szinkront nagyon elbaszták! Nagyon furcsak sőt talán rossz is volt, mert a szereplők nagy részéhez a hang egyáltalán nem illett! Mondjuk akkor talán nem fintorognék ennyire hogyha magyar szinkronnal láttam volna először. Szóval nekem a film nagyon tetszett, és ha nem is magyar hangal de egyszer feliratosan érdemes megnézni...  (Ha még vetítiik egyáltalán a mozikban...)

Szerző: Szkot

3 komment

Címkék: filmek

A bejegyzés trackback címe:

https://scott.blog.hu/api/trackback/id/tr91156477

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szkot 2009.06.01. 12:36:57

Ááá, kár!Azért ha nem is eredeti hanggal, de szinkronnal is érdemes megnézni, bár a dvd-n azt hiszem rajta van magyar felirattal is a film!

lurvig01 2009.11.27. 21:47:44

Most jött ki a második epizod.Nagyon faja
süti beállítások módosítása