Újra elkezdtem

2009.11.24. 17:52

Egy ideig abbahagytam az irogatást ebben a blogomban, de egy másikban folytattam.  http://www.pcguru.hu/pcguru/blog/scott/  Most úgy döntöttem itt is folytatom és legyen az első bejegyzés visszatérésem után egy zenés post.

A Borderlands c. játékban hallható a következő zene, amiben szerintem a Hangulat 100%. Nagyon megtetszett, éjjel nappal tudnám hallgatni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://scott.blog.hu/api/trackback/id/tr131549415

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lurvig01 2009.11.27. 21:47:00

Ajha szkot nem is gondoltam volna hogy ennyire nagyban nyomod. Le a kalappal elötted.

Borderlands zene track. Nekem nem jutott volna eszembe de jo volt hallgatni az ismerös dallamot.

Szkot 2009.11.27. 22:13:08

XD Megtetszett, megkerestem, megszerettem... És meg is untam... Nálam ez mindennapos...
süti beállítások módosítása